Re: Karta TV i software

Autor: Piotr Biegała <pb_at_autko_SPAM_WON.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 22:18:08 MET

W dniu pon, 19 gru 2005 o 21:45 GMT Michal Bien napisał

> To teraz wyobraz sobie ze trzebaby procedury rozpoznajace osobno
> pisac dla kazdego kanalu, a poza ty mjak rozroznisz dalsza czesc programu
> od zapowiedzi programowych itp. Poza tym pomysl o obciazeniu - obraz
> trzebaby analizowac w czasie rzeczywistym - sam stojacy obok, zuzywajacy
> prad i huczacy pecet skutecznie powinien Cie zniechecic.

nie zniecheca bo:
- bylby to pecet w wersji stealth - nie widac i nie slychac. Robie takie
od lat i mam spora praktyke ;-)
- nie trzeba lapac czolowki reklamy - wystarczy wylapac zanik znaczka
stacji - to pomysl kolegow z pl.misc.elektronika - w sumie najprostszy i
piekielnie skuteczny.

> Rozwiazania sprzetowqe sa natomiast co najmniej dwa: jeden nazywa sie
> "mute" na pilocie, inny - zdecydowanie lepszy to tuner DVB z funkcja

mute odpada - jasli zapragne zasnac przy tivi to jak sobie glos ustawie
nie za wysoko to ryk reklamy mnie obudzi, a jak ustawie na reklamie
cicho, to na filmie nic nie uslysze. Poza tym w takiej sytuacji pilot
jest daleko.

> timeshiftu - bez tego na stacjach typu Polsat itp. szkoda cokolwiek
> ogladac, nawet jesli tworzacy ramowke tej stacji sie pomyla i zamiast
> bezmozgiej lupaniny albo powtorki po raz 33 puszcza cos wartosciowego
> - szkoda nerwow - juz lepiej pozyczyc to na DVD.

jasne - ja uzywam DVD i to czesto. A chce usunac reklamy z programu
ktory normalnie ogladam. Np. z TVN Turbo, z TVN24. Te stacje nie nadaja
nic co moge oblukac na dvd. Chodzi wlasnie o usuwanie reklam w realtime.

--
Pozdrawiam
pb(szympans)autko.pl              Piotr Biegała