Re: Help! Procek nie działą? :>, Nowy celek :?

Autor: xavier <musti20_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 00:22:23 MET

mi również wydaje się że CELERON D nie bedzie działał. Takie procesory
działają na płyach które mają Chipset 845, 848 oraz 865 a nie wydaje mi sie
żeby ta karta miała taki chipset, proponuję sprawdzić w google lub w
instrukcji, a tak poza tym to podobne efekty nie działania procka powoduje
np za dużo nałożonej pasty na procek.