Re: Chyba jednak dysk :-(

Autor: Adampio <adampio_at_op.pl>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 00:19:56 MET

> Wymień firmware w dysku - zmień szybkość dysku z ata100 na ata66 i może
> jeszcze trochę pochodzi - po więcej wiadomości zapraszam do internetu -
> wbrew wszystkiemu jest tam bardzo dużo na temat dysków Fujitsu z serii
> MPG-xxxxAT (w skrócie - wadliwa seria - przegrzewa się chipset Cirrus Logic)

Dzieki!!
poguglalem we skazanym kierunku i resztki wlosow stanely mi deba ;-). Teraz juz
wiem czemu dostalem ten dysk za darmo ;-D

Ale Polak potrafi, skoro sie przegrzewa to go bedziemy chlodzic. Zdjalem jedna
scianke obudowy, dorobilem do kieszeni cztery nozki i postawilem dysk na stole
obok tak z 15 cme nad stolem, a pod felernym scalakiem podpialem stary wiatrak
od procesora 386. No i (poki co) "gra i bucy" ;-)

Pozdrawiam

Piotr