Re: Chyba jednak dysk :-(

Autor: Marek <csa_at_--o2.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 09:35:13 MET

Adampio napisał(a):
> Witam,
>
> wracam do tematu.
>
> Kupilem tasme 80 zylowa i porobilem sporo testow. Wyglada jakby dysk zdychal po
> paru(nastu) minutach pracy.
> Przypominam ze to Fujitsu MPG3204AT (20GB) i mial na poczatku okna XP
>
> Ponieuwz nie udawalo sie sformatowac (pod DOS-em z Win98) calej 20GB partycji
> zrobilem 2GB partycje startowa (ta sformatowal sie ladnie i przyjela system) a z
> reszty zrobilem partycje rozszerzona podzielona na dwa dyski rowne logiczne.
> Potem z klopotami (ok.0.6 MG blednych sektorow) ale sformatowalem drugi dysk
> [...]

Wymień firmware w dysku - zmień szybkość dysku z ata100 na ata66 i może
jeszcze trochę pochodzi - po więcej wiadomości zapraszam do internetu -
wbrew wszystkiemu jest tam bardzo dużo na temat dysków Fujitsu z serii
MPG-xxxxAT (w skrócie - wadliwa seria - przegrzewa się chipset Cirrus Logic)

Pozdrawiam

ps - u mnie 2 dyski z tej serii po całkowitym padzie chodzą już drugi
rok....