Re: reklamacja plyty glownej

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 20:37:22 MET

Oto co Michal Lukasik napisał:
> PS. Swoją drogą sam jesteś sobie winien, jeśli masz gwarancję to nie
> kombinuje się jak nie wiesz do końca co robisz

Może niezbyt jasno napisałem:
1. Kupując, zastrzegłem sobie zwrot płyty jeśli nie będzie działała w
danym, opisanym przy kupnie zestawie komponentów oraz zaznaczyłem że
najprawdopodobniej będę zmieniał bios. Nie było sprzeciwów.
2. Zanim płytę przyniosłem, spytałem czy mogę bez pudełka.
Odpowiedziano mi że mogę.
3. _Wbrew ustaleniom_ nie przyjęto gwarancji motywując to właśnie
zestawem (obudowa nie pozwałała na umieszczenie z tyłu przy gniazdach
typowej, załączonej do płyty wypraski ekranująco-uziemiającej),
zmianą biosu (nieważne że na zarzut odpowiedziałem że mogę przywrócić
stary bios) i tym że płyta bez pudełka (też chciałem przynieśc
powtórnie w pudełku :). Chodzi o niedotrzymanie słowa. Nie
handryczyłem się za te dwie setki zł, bo nie mam należytej odporności
psychicznej. Nie muszę chyba dodawać że podane powody odmowy
gwarancji nie miały nic wspólnego z przyczyną reklamacji, znaną
wszystkim cechą płyty, polegającą na niestartowaniu za każdym
włączeniem i okresowej utracie ustawień biosu.

--
Jacek