Re: reklamacja plyty glownej

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 19:56:07 MET
Message-ID: <1rcc90bjnngdv.dlg@smutas.org>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 19.12.2005, Jacek Maciejewski napisał(a):

[...]
> przywieźć całą skrzynię, przyjrzymy się sprawie. Przywożę, subiekt
> sprawdza i melduje: Primo, płytę niewłaściwie wmontowano w obudowę,

Tzn. co dokładnie według nich źle wykonano?

> secundo, bezprawnie zmieniono BIOS.

Bzdura. Gwarancja tego nie zabrania. Choć faktycznie mogli mieć obiekcje
jeśli nie był to BIOS od producenta płyty. Zmieniasz na firmowany przez
producenta i wtedy oddajesz.

> Tertio, płyta powinna być dostarczona w pudełku.

Bzdura. Nie jestem pewien kiedy, ale od jakiegoś czasu zmieniły się też
wymogi co do posiadania oryginalnego opakowania - już go nie potrzeba.
Dowiedziałem się o tym przy okazji reklamowania monitora.

> Krótko mówiąc, nie przyjmujemy
> odpowiedzialności gwarancyjnej i możesz nas, koleś, pocałować w d...!

www.federacja-konsumentow.org.pl

PS. Swoją drogą sam jesteś sobie winien, jeśli masz gwarancję to nie
kombinuje się jak nie wiesz do końca co robisz, a korzysta z praw
gwarancyjnych. Ewentualnie dokłada kilka złotych za fachowy montaż - choć
znam kilka sklepów, w których jeśli kupujesz płytę u nich montują ją
gratis.

-- 
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/
  T  | |  |  |  \__T  =  |  !  T  UIN 53883184  GG#1902559
  |__|_|__|__|_____|__|__|_____|  _  l  @  t l e n  .  p l
Received on Mon Dec 19 20:00:21 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Dec 2005 - 20:51:16 MET