Dnia 19.12.2005, Jacek Maciejewski napisał(a):
[...]
> przywieźć całą skrzynię, przyjrzymy się sprawie. Przywożę, subiekt
> sprawdza i melduje: Primo, płytę niewłaściwie wmontowano w obudowę,
Tzn. co dokładnie według nich źle wykonano?
> secundo, bezprawnie zmieniono BIOS.
Bzdura. Gwarancja tego nie zabrania. Choć faktycznie mogli mieć obiekcje
jeśli nie był to BIOS od producenta płyty. Zmieniasz na firmowany przez
producenta i wtedy oddajesz.
> Tertio, płyta powinna być dostarczona w pudełku.
Bzdura. Nie jestem pewien kiedy, ale od jakiegoś czasu zmieniły się też
wymogi co do posiadania oryginalnego opakowania - już go nie potrzeba.
Dowiedziałem się o tym przy okazji reklamowania monitora.
> Krótko mówiąc, nie przyjmujemy
> odpowiedzialności gwarancyjnej i możesz nas, koleś, pocałować w d...!
www.federacja-konsumentow.org.pl
PS. Swoją drogą sam jesteś sobie winien, jeśli masz gwarancję to nie
kombinuje się jak nie wiesz do końca co robisz, a korzysta z praw
gwarancyjnych. Ewentualnie dokłada kilka złotych za fachowy montaż - choć
znam kilka sklepów, w których jeśli kupujesz płytę u nich montują ją
gratis.
-- _____ __________________________ \` Y (__) __\` | | | '/ T | | | | \__T = | ! T UIN 53883184 GG#1902559 |__|_|__|__|_____|__|__|_____| _ l @ t l e n . p lReceived on Mon Dec 19 20:00:21 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Dec 2005 - 20:51:16 MET