Dnia 19.12.2005, Jacek Maciejewski napisał(a):
> 1. Kupując, zastrzegłem sobie zwrot płyty jeśli nie będzie działała w
> danym, opisanym przy kupnie zestawie komponentów oraz zaznaczyłem że
> najprawdopodobniej będę zmieniał bios. Nie było sprzeciwów.
W trakcie użytkowania możesz sobie robić co chcesz, ale reklamując...
> 2. Zanim płytę przyniosłem, spytałem czy mogę bez pudełka.
> Odpowiedziano mi że mogę.
Jednak profilaktycznie mogłeś ją wymontować i włożyć w to pudełko. ;P
> 3. _Wbrew ustaleniom_ nie przyjęto gwarancji motywując to właśnie
> zestawem (obudowa nie pozwałała na umieszczenie z tyłu przy gniazdach
> typowej, załączonej do płyty wypraski ekranująco-uziemiającej),
Żadne warunki gwarancji nie wymagają tego, poza tym pierwszy raz słyszę o
takiej jej funkcji.
> zmianą biosu (nieważne że na zarzut odpowiedziałem że mogę przywrócić
> stary bios) i tym że płyta bez pudełka (też chciałem przynieśc
> powtórnie w pudełku :). Chodzi o niedotrzymanie słowa.
Rozumiem, ale odpuszczając im niejako dałeś przyzwolenie na takie (czyt.
lekceważące) traktowanie klienta w przyszłości.
> Nie
> handryczyłem się za te dwie setki zł, bo nie mam należytej odporności
> psychicznej. Nie muszę chyba dodawać że podane powody odmowy
> gwarancji nie miały nic wspólnego z przyczyną reklamacji, znaną
> wszystkim cechą płyty, polegającą na niestartowaniu za każdym
> włączeniem i okresowej utracie ustawień biosu.
Podobno pomaga w takich wypadkach dobry zasilacz i/lub wymiana baterii. ;D
-- _____ __________________________ \` Y (__) __\` | | | '/ T | | | | \__T = | ! T UIN 53883184 GG#1902559 |__|_|__|__|_____|__|__|_____| _ l @ t l e n . p lReceived on Mon Dec 19 21:10:21 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Dec 2005 - 21:51:16 MET