Re: reklamacja plyty glownej

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 21:08:56 MET
Message-ID: <1sw60e2dy1yt0.dlg@smutas.org>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 19.12.2005, Jacek Maciejewski napisał(a):

> 1. Kupując, zastrzegłem sobie zwrot płyty jeśli nie będzie działała w
> danym, opisanym przy kupnie zestawie komponentów oraz zaznaczyłem że
> najprawdopodobniej będę zmieniał bios. Nie było sprzeciwów.

W trakcie użytkowania możesz sobie robić co chcesz, ale reklamując...

> 2. Zanim płytę przyniosłem, spytałem czy mogę bez pudełka.
> Odpowiedziano mi że mogę.

Jednak profilaktycznie mogłeś ją wymontować i włożyć w to pudełko. ;P

> 3. _Wbrew ustaleniom_ nie przyjęto gwarancji motywując to właśnie
> zestawem (obudowa nie pozwałała na umieszczenie z tyłu przy gniazdach
> typowej, załączonej do płyty wypraski ekranująco-uziemiającej),

Żadne warunki gwarancji nie wymagają tego, poza tym pierwszy raz słyszę o
takiej jej funkcji.

> zmianą biosu (nieważne że na zarzut odpowiedziałem że mogę przywrócić
> stary bios) i tym że płyta bez pudełka (też chciałem przynieśc
> powtórnie w pudełku :). Chodzi o niedotrzymanie słowa.

Rozumiem, ale odpuszczając im niejako dałeś przyzwolenie na takie (czyt.
lekceważące) traktowanie klienta w przyszłości.

> Nie
> handryczyłem się za te dwie setki zł, bo nie mam należytej odporności
> psychicznej. Nie muszę chyba dodawać że podane powody odmowy
> gwarancji nie miały nic wspólnego z przyczyną reklamacji, znaną
> wszystkim cechą płyty, polegającą na niestartowaniu za każdym
> włączeniem i okresowej utracie ustawień biosu.

Podobno pomaga w takich wypadkach dobry zasilacz i/lub wymiana baterii. ;D

-- 
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/
  T  | |  |  |  \__T  =  |  !  T  UIN 53883184  GG#1902559
  |__|_|__|__|_____|__|__|_____|  _  l  @  t l e n  .  p l
Received on Mon Dec 19 21:10:21 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Dec 2005 - 21:51:16 MET