Re: reklamacja plyty glownej

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 15:50:45 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <43a6c8d4$1@news.home.net.pl>

Użytkownik "p.k" <cppNOSPAM@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:do6g8a$o7j$1@news.onet.pl...
> Witam!
> Bylem dzis zobaczyc czy jest juz moja plyta glowna oddana do
> reklamacji. I coz sie dowiaduje:
> 1. Plyta zostala przyjeta warunkowo czyli moge czekac do 90 dni
> 2. Wcale nie musze dostac naprawionej plyty
> 3. Mozliwe ze to ja!! moglem uszkodzic plyte
>
> Plyte uzywalem rok, dzialala stabilnie. Zero podkrecania, ostatnio co
> modyfikowalem w kompie to dodalem miesiac temu drukarke na usb.
> No i w ten nieszczesliwy dzien gdy wrocilem do domu
> komp nie dzialal tylko mrugal jeszcze do mnie dioda :)
> W pokoju unosil sie lekki zapach spalonej elektroniki.
>
> I tu moje pytanie. Czy przepalenie jakiegos tranzystorka czy czegos
> tam
> jest podstawa do nieuwzglednienia reklamacji? Kurcze troche to dla
> mnie
> dziwne. Tymbardziej ze ma to byc ponoc moja wina!
> Pytam sie Was zanim pojde do tego sklepu i zrobie z siebie buraka
> awanturujac sie o moj sprzet (bo nie widzi mi sie samemu naprawiac go
> skoro
> mialem gwarancje)

Jedno pytanie, czy masz na papierze informację o tym, że oddałeś ją
danego dnia? Bo jeśli masz, to sklep jest zobowiązany do poinformowania
Cię w ciągu miesiąca o tym, czy twoja reklamacja zostanie uznana, jeśli
nie poda tej informacji, to znaczy. że reklamacja została uznana za
zasadną i płyta zostanie wymieniona lub naprawiona, jeśli naprawiona, to
gwarancja biegnie dalej + czas pobytu w serwisie (ale musi mieć te same
nr seryjne), jeśli jest nowa - ma nowe nr seryjne, to gwarancja biegnie
od nowa. Ale udaj się do rzecznika, bo tutaj to jest OT.

-- 
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!! 
Received on Mon Dec 19 15:55:19 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Dec 2005 - 16:51:14 MET