Kontroler USB 2.0 a gniazda USB w obudowie

Autor: |\\/|arci|\\| <em.en_at_g.a.z.e.t.a.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 12:07:16 MET

Witam,
Zastanawiam się nad zakupem kontrolera USB 2.0 do mojej nie najnowszej
już płyty głównej. Jednak ponieważ najczęściej używam dodatkowe dwa
porty USB wyprowadzone na przód obudowy i po zmianie chciałbym mieć taką
możliwość, tym razem z pełną prędkością USB 2.0. Z tego co się wczoraj
wstępnie zorientowałem chyba nie ma kontrolerów umożliwiających
podpięcie do nich dwóch portów za pomocą pinów takich, jakie są na
płycie głównej. A może jednak istnieje taki model?

Oczywiście pewnym rozwiązaniem jest użycie przedłużacza USB i położenie
go gdzieś w zasięgu ręki, ale biorąc pod uwagę to co mam obecnie jest to
jedynie półśrodek.

Podsumowując: czy ktoś widział kontroler USB 2.0, do którego mógłbym
podłączyć gniazda z obudowy?

--
|\/|arci|\|                      e|\/|.e|\| gazeta.pl
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w naglowku