Re: mysz logitech v400

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 19:57:27 MET

macko napisał(a):

> Witam,
> Czy ktos ma moze nowa muszke Logitecha: v400?

Ta bezprzewodowa do laptopa? To ona już jest dostępna na rynku? Na razie
widziałem ją tylko w katalogach Logitecha. Sam się do niej przymierzam

Te informacje powinny być na http://www.logitech.com

> Bylbym wdzieczny za taka informacje, jako ze ostatnia moja myszka
> bezprzewodowa byla zbyt ciezka - reka mnie bolala :) I nie wiem, czy sie
> zdecydowac na v400.

Mnie się od razu spodobała jak ją zobaczyłem w katalogu ;)

Sprytne jest to przechowywanie klucza USB w samej myszce. No i jakaś taka
zgrabna. Poza tym to technologia laserowa a jak miałem w ręku MX1000 to dla
mnie każda mysz laserowa to sama przyjemność użytkowania. Obecnie używam
takiej zwykłej optycznej na USB z A4Techa, ale chętnie bym zmienił

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098