Re: Głośniki do kompa - test z netu

Autor: Wojciech K <wojciechkuzia_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 19:31:54 MET

PSYLO napisał(a):

> Niestety, wbrew pozorom to nie jest tylko "opłata za markę" Creative i
> Logitech. Prawda jest taka, że te firmy (dopisałbym jeszcze JBL, miło
> mnie ostatnio zaskoczyły Creature :)) produkują zestawy naprawdę
> wysokiej jakości i o dobrym brzmieniu, czego w innych nie uświadczysz. I
> możesz widzieć na pudełku super "1000Watt", ogromne głośniki, świetne
> parametry i w ogóle "full-bajer", a w rzeczywistości to będzie marna
> próba dorównania do poziomu ww producentów. Dane z autopsji ;)

Jestem ciekaw czym Cię zaskoczyły Creature, bo jak dla mnie, ten zestaw
nie oferuje niczego wyjątkowego poza wyjątkowo, jak na możliwości,
wysoką (350 PLN) ceną.
Sensowny poziom reprezentuje jedynie sub, te dwie satelitki mają tak
koszmarnie wąskie pasmo przenoszenia, że nie nadają się nawet do grania
  w FPP. Zero przestrzeni, ciężko zlokalizować przeciwnika. Co dopiero
powiedzieć o jakiejś muzyce.
No chyba, że chce się szpanować takim czymś na biurku.

Mam akurat ten model Alteka, o który się pyta Grdyka. Przeszkadza mi w
nich przydźwięk z sieci - wyraźnie go słychać w subie i delikatnie w
satelitach - cały czas z tą samą siłą, niezależnie od ustawionego
poziomu głośności.
Jak na cenę mają niezły poziom - sub mięsisty, z pewnymi typami muzyki
sprawują się bardzo dobrze.
Gdyby nie to, że do tej pory miałem komputer podłączony pod normalny
zestaw audio z porządnymi głośnikami, to Altec pewnie uznałbym za bardzo
dobry.
A tak, to po prostu jest tylko niezły.

Wojtek