Głośniki do kompa - test z netu

Autor: GrdykaOjcaRydzyka <mps123_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 16:07:24 MET

Im wiecej szukam info jakie głośniki kupic tym bardziej głupieje. I tak
sobie mysle czy aby nie jest tak że mocno promowane marki Creative czy
Logitech maja swoich równie dobrych odpowiedników w innych markach - a może
i lepszych. Musze wybrac cos do 300 zł. Wystarczy 2.1 mam taki tescik:
http://www.tomshardware.pl/video/20031013/sound_systems-09.html#zakoczenie
I teraz zgłupiałem... Co to za marka Altec Lansing ??? Wszyscy pisza o
Logitech i Creative a moze poszukac cos mniej wypromowanego ???
pozdrawiam