Re: Aristo smart: 270 czy 300s?

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 16:12:30 MET

"red" wrote:
> Skoku szybkosciowego nie ma, za to roznica czasu jazdy na bateriach jest kosmiczna.

Ja bym jeszcze poza czasem prascy na baterii dodał jeszcze poziom generowanego
hałasu. Należy pamiętać, że notebook zazwyczaj jest 30cm od naszej głowy
a jak PC gdzieś pod biurkiem i taki hałas przy głowie może być męczący.
A Celerony z racji swojej budowy mocniej się grzeją wiec zazwyczaj ich
chłodzenie jest głośniejsze!

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L