Re: [po archiwum] Belinea 10 19 35 ma jakiegos konkurenta w swojejcenie?

Autor: Hello <AHA_at_lol.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 12:35:44 MET

> Podawales mi kilka monitorow z TN i bez DVI i mowiles ze ladnie swieca
> wiec ta belinea nie powinna byl zla? Jak pisalem mi jakosc obrazu w
> moim starym samsung 151s po VGA w zupelnosci wystarcza. Chce wiekszy
> ekran.

Ale PVA/MVA znacznie lepiej swieci:) i ma szerokie kąty widzenia co przy
19" ma większe znaczenie niz przy 15".

Jesli jednak akceptujesz małe kąty widzenia to na pewno ta belinea
będzie dobra.

> Nie znasz niemieckiego lub anglielskiego?

Niestety niemieckiego nie znam i taki opis:
http://www.compuland.de/shop_content.php?coID=1&XTCsid=873297b6251498fe9ec579f7255b1f56

to dla mnie czarna magia:(

Pozdrawiam