Re: [po archiwum] Belinea 10 19 35 ma jakiegos konkurenta w swojejcenie?

Autor: topek <topek-spamerzy-to-cienkie-bolki_at_post.pl-mowilem-ze-bolki>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 20:08:10 MET

> Ta belinea jest lepsza bo ma elektronike od najwyzszego modelu 102035W.
> Jednak ciągle to matryca TN
Podawales mi kilka monitorow z TN i bez DVI i mowiles ze ladnie swieca
wiec ta belinea nie powinna byl zla? Jak pisalem mi jakosc obrazu w moim
starym samsung 151s po VGA w zupelnosci wystarcza. Chce wiekszy ekran.

> Szukam tanio fujitsu C19-7, u nas jest tylko w jedym sklepie za 1410zł a
> jak widze w niemczech jest ich pełno wszędzie juz za 289Euro czyli
> ~1140zł. Tylko nie orientuje się ile moze wynosic wysyłka do polski
Nie znasz niemieckiego lub anglielskiego?

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy
"Osiedle z wielkiej płyty, co dzień staję jak wryty,