Re: [po archiwum] Belinea 10 19 35 ma jakiegos konkurenta w swojejcenie?

Autor: topek <topek-spamerzy-to-cienkie-bolki_at_post.pl-mowilem-ze-bolki>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 18:22:16 MET

Hello napisał(a):
> Ale PVA/MVA znacznie lepiej swieci:) i ma szerokie kąty widzenia co przy
> 19" ma większe znaczenie niz przy 15".
Ok, czuje sie przekonany :) Jak na szybko poznac po parametrach czy to
matryca TN czy PVA/MVA ?

> Jesli jednak akceptujesz małe kąty widzenia to na pewno ta belinea
> będzie dobra.
> Niestety niemieckiego nie znam i taki opis:
> http://www.compuland.de/shop_content.php?coID=1&XTCsid=873297b6251498fe9ec579f7255b1f56
> to dla mnie czarna magia:(
"Bestellungen aus dem Ausland:
Zamowienia z zagranicy

Bestellungen aus dem Ausland sind grundsätzlich nur per Vorkasse
möglich. Die Versandkosten ins europäische Ausland betragen 19,99 Euro
pro Paket.
Zamowienia z zagranicy sa zasadniczo tylko przy przedplacie mozliwe (tj
przelewasz im na konto/karta). Koszty wysylki na terenie europy wynosza
19,99 Euro za paczke

Dies betrifft die EU-Mitgliedsstaaten, sowie Norwegen und die Schweiz.
Bei Bestellungen aus anderen Ländern erhalten Sie die Versandkosten auf
Anfrage.
To dotyczy krajow-czlonkow UE oraz Norwegii i Szwajcarii
Przy zamowienia z innych krajow prosze pytac.

Die Lieferzeiten betragen im Regelfall ca. 4 Werktage.
Czas wysylki wynosi przewaznie ok 4 dni robocze.
___

Jak bedziesz kiedys potrzebowal pomocy po NIemiecku wal smialo :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy
"Osiedle z wielkiej płyty, co dzień staję jak wryty,