Re: nagrywarka DVD

Autor: kobaw <vackoba_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 02:44:48 MET

> u mnie tez pojawil sie podobny problem, z tym ze o ile plyty DVD moge
> nagrywac to przy probie nagrania plyty CD wyskakuje blad, ze:
> -przeszukiwanie zakonczone niepowodzeniem (czy cos takiego)
> -nie mozna wykonac polecenia w trybie DAO
>
> dodatkowo przy symulacji:
> -niepowodzenie uaktualnienia PMA
>
> odinstalowalem sterowniki, zainstalowalem jeszcze raz i to samo, ale tylko
> w przypadku plytek CD. Nie wiem co z tym dalej robic, rowniez bylbym
> wdzieczny za pomoc.
> Nagrywarka to HL-DT-ST GCA-4080N (bodajze LG)
> Nero 6.6.0.8
> [...]

jeszcze takie male pytanie:
czy zmiana firmware'u w tej nagrywarce spowoduje utrate gwarancji ??
Znalazlem tylko 2 wersje firmware ale nie wiem, ktore beda nowsze. Na swoim
lapku mam wersje 0H38, a znalezione to 0H37 i 0H09. Logika podpowiada, ze im
wyzszy tym lepszy ale moze sie myle. Jak to z tym jest ?
Aha znalazlem jeszcze firware do takiej nagrywarki ale z kolei do innej
marki laptopa (moj to Acer Aspire 3003) rozniacy sie nazwa firmware'u.

pozdrawiam