Re: karta TV

Autor: Marcin <x12345_at_wp.pl+++>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 02:41:23 MET

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:2dw3baibzp6o$.jk3hhy0a4hci.dlg@40tude.net...

> Kłania się nieznajomość tematu. Po pierwsze nie wysyła się tego samego na
> kilka grup bo się robi BAŁAGAN. Po drugie - ustawia się FUT. Aktualnie
> rozwlokłeś ten sam temat na cztery grupy i na każdej z nich, dzięki Twojej
> niefrasobliwości, toczy się ta sama dyskusja. Mało tego - do kompletu na
> każdej z tych grup dałeś inny temat co spowodowało powstanie kompletnego
> CHAOSU
>

> Chwytasz?

> Na CZTERY dla ścisłości. Jakieś problemy z pamięcią? Kup sobie orzechy

Orzechy bardzo lubię więc z tym problemów nie będzie, a na ile grup
napisałem posta to dokładnie pamiętam ( dla ścisłości , wysłałem 2 różne
pytania na chip.software, jedno o karcie na pl.comp.pecet i jedno na
nowe-programy na temat kompresji). Więc albo ja mam problemy z pamięcią albo
Ty masz problemy z liczeniem.