Re: nagrywarka DVD

Autor: kobaw <vackoba_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 23:50:50 MET

Uzytkownik "Filip_S" <odpowiadaj@na.grupe> napisal w wiadomosci
news:1ny4bna1a14ea.dlg@fk.programers...
> Witam!
>
> mam problem z nagraniem obrazu *.iso na DVD, na plycie DVD-R 4.7 GB +
> Otoz nero 7 wyrzuca nastepujace info
> -===
> Rozpoczeto symalacje
> Bufor zbyt duzy
> Zapis krotkiego Lead-Out
> Blad fiksacji!
> Nie mozna wykonac polecenia Zakoncz w trybie DAO
> Symulacja nie powiodla sie!

u mnie tez pojawil sie podobny problem, z tym ze o ile plyty DVD moge
nagrywac to przy probie nagrania plyty CD wyskakuje blad, ze:
-przeszukiwanie zakonczone niepowodzeniem (czy cos takiego)
-nie mozna wykonac polecenia w trybie DAO

dodatkowo przy symulacji:
-niepowodzenie uaktualnienia PMA

odinstalowalem sterowniki, zainstalowalem jeszcze raz i to samo, ale tylko w
przypadku plytek CD. Nie wiem co z tym dalej robic, rowniez bylbym wdzieczny
za pomoc.
Nagrywarka to HL-DT-ST GCA-4080N (bodajze LG)
Nero 6.6.0.8
_________
pozdrawiam