Re: karta TV

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 02:32:24 MET

Marcin napisał(a):

> Niestety nie mogę. Nie raz nie uzyskałem odpowiedzi na jednej grupie a na
> innej było kilka więc nie zamierzam się ograniczac tylko i wyłącznie do
> jednej grupy.

Kłania się nieznajomość tematu. Po pierwsze nie wysyła się tego samego na
kilka grup bo się robi BAŁAGAN. Po drugie - ustawia się FUT. Aktualnie
rozwlokłeś ten sam temat na cztery grupy i na każdej z nich, dzięki Twojej
niefrasobliwości, toczy się ta sama dyskusja. Mało tego - do kompletu na
każdej z tych grup dałeś inny temat co spowodowało powstanie kompletnego
CHAOSU

Chwytasz?

> A poza tym rzeczywiscie strasznie "siałem" po grupach bo
> wysłałem ten post aż na dwie grupy !!!

Na CZTERY dla ścisłości. Jakieś problemy z pamięcią? Kup sobie orzechy

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098