Re: BlueConnect - uzywa ktos

Autor: Marcin Stankiewicz <email_at_w.sigu.invalid>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 00:52:57 MET

Dnia Sat, 17 Dec 2005 00:42:50 +0100, Markus Sprungk na pl.comp.pecet
napisał(a):

> Wiele osób natomiast wysoko ocenia usługę iPlus oferowaną przez sieć Plus
> GSM. Z obiegowej opinii wynika, że ta sieć oferuje obecnie najbardziej
> stabilny i korzystny cenowo dostęp do sieci

Powiedz to mojemu koledze, który niedaleko centrum Łodzi ma takie problemy
z iPlusem, że szkoda gadać ;-).

Notoryczne zrywanie połączeń, dziwne przytkania, nie wspominając o
transmisji po EDGE'u z prędkością modemu 33.6 ;-)

"Szkoda, że państwo nie mogą tego widzieć! Wojciech Trojanowski (1904 -
1988)"