Re: BlueConnect - uzywa ktos

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 00:42:50 MET

Szczepan Majdański napisał(a):

> jestem ciekaw jak to chodzi bo laska chce kupic laptopa i w pracy miec
> dostep do sieci;
> czy procz abonamentu oplaca sie cos jeszcze?

Oczywiście. Opłacasz dwa abonamenty. Główny za 99 netto i drugi abonament
DATA. W sumie BC kosztuje Cię miesięcznie około 170 złotych brutto

Co do technicznego zagadnienia działania BC to z przykrością informuję, że
wielokrotnie zetknąłem się z narzekaniami na tę usługę. Albo problemy z
połączeniem się albo problemy z przełączaniem się pomiędzy GPRS/EDGE/UMTS.
Wiele osób natomiast wysoko ocenia usługę iPlus oferowaną przez sieć Plus
GSM. Z obiegowej opinii wynika, że ta sieć oferuje obecnie najbardziej
stabilny i korzystny cenowo dostęp do sieci

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098