Re: Pomozcie skonfigurowac wydajny komputer

Autor: AD <tu_at_tam.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 00:07:16 MET

Użytkownik "*KW*" <wasilewk@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:191fzkjuaf96m$.dlg@wasilewk.neostrada.pl...
> Pozwolę sobie zareagować, bo ja jestem w podobnej
> sytuacji, tyle że specjalnego dylematu nie ma:
> Po co otwierać otwarte drzwi ? Wymyślać coś, co już jest wymyślone ?
> 5. Dlatego z tych 700 zł dołożyłbym do płyty P5WD2 i procesora
> Pentium D lub chociaż HT. W przyszłości można będzie
> wymienić na Pentium 840 EE, lub jego następcę.

Dzieki za odpowiedz. Sprawa jest taka (juz chyba o tym pisalem), ze im
wiecej bede mial procesorow tym lepiej.
Zastanawiam sie nad Xeonem.
http://1klik.pl/sklep/Procesor_INTEL_Xeon_3_0GHz_Socket_604_FSB800_1MB_1U_BOX/p312317

Taki procesor prezentuje sie w systemie chyba jako 4 wirtualne procesory (2
rdzenie a kazdy z HT) ?

Do tego plyta jakas.
512 RAM
Dysk 40 GB
i obudowa

Ktos jest za takim rozwiazaniem lub nawiazujac do wypowiedzi MadMan'a moze
lepiej spytam: dobre to jest :-/ ?