Re: Ch³odzenie procesora

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 23:04:06 MET

Dnia Thu, 15 Dec 2005 21:58:03 +0100, MAV napisa³(a):

> Zastanawiam siê, czy przy 55oC mój komputer powinien chodziæ stabilnie. Mam
> z tym od pewnego czasu problemy. Oficjalnym powodem s± spuchniête
> kondensatorki na p³ycie g³ównej. Jednak nie mam pewno¶ci, czy w grê nie
> wchodzi tak¿e zbyt s³abe ch³odzenie.

Prockiem siê nie przejmuj - ten mo¿e wytrzymaæ o wiele wy¿sze
temperatury. No i na pewno temperatura 55 st nie powodem niestabilno¶ci
- natomiast kondensatory jak najbardziej.

> Dziêki za linka... Choæ ten "³o¶" zabrzmia³ ma³o sympatycznie. :P

przyzwyczaj siê - tutaj to normalka, ¿e zamiast zwyczajnie pomóc w
potrzebie stosuje siê jakie¶ g³upawe teksty.