Re: Ch³odzenie procesora

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 09:45:56 MET

Marco w wiadomo¶ci <news:1rkzvy8v7x03b$.1kvx2aqczxmdl$.dlg@40tude.net>
napisa³/a:

Tak jak pisa³em, tyle to norma dla takiego cpu. A kondensatory s± powodem
nie tylko oficjalnym, ale i realnym ;) (tyle ¿e na ogó³ skutkuje to
problemami ze startem komputera).
Za wysoka przez d³ugi czas temperatura wokó³ kondensatorów skraca ich ¿ywot,
czyli wcze¶niej puchn±. Z takiego CPU temperatury nie zbijesz za bardzo, ale
warto na przysz³o¶æ zadbaæ o dobr± wentylacjê wnêtrza obudowy, ¿eby ciep³o z
CPU mniej szkodzi³o innym komponentom (Palomino to niez³e "grza³ki").

> przyzwyczaj siê - tutaj to normalka, ¿e zamiast zwyczajnie pomóc w
> potrzebie stosuje siê jakie¶ g³upawe teksty.

Pytanie o specyfikacjê techniczn± dostêpn± na stronie producenta tr±ci,
delikatnie mówi±c, lenistwem, wiêc... spadówa! ;P

--
Pozdrawiam,
  Gargamel