Re: Ch³odzenie procesora

Autor: MAV <mav_at_costam.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 21:58:03 MET

 U¿ytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:e53bpmn6qbab$.uze1mi0hm04o.dlg@40tude.net...

> Palomino to gor±ce procesory, na ogó³ ich max. temp. to 90 stopni.
> 55 to dla nich w normie. Mo¿esz zacz±æ siê martwiæ jak bêdzie z 10 i
wiêcej
> stopni wiêcej.

Trochê ¼le sformu³owa³em pytanie. Nie bojê siê o to, ¿e procesor mi padnie.
Zastanawiam siê, czy przy 55oC mój komputer powinien chodziæ stabilnie. Mam
z tym od pewnego czasu problemy. Oficjalnym powodem s± spuchniête
kondensatorki na p³ycie g³ównej. Jednak nie mam pewno¶ci, czy w grê nie
wchodzi tak¿e zbyt s³abe ch³odzenie.

> ps.: no dobra, dzieñ dobroci dla ³osi:

Dziêki za linka... Choæ ten "³o¶" zabrzmia³ ma³o sympatycznie. :P