Re: obudowa do PC z przewiewem dysków

Autor: mini999 <mini999.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 21:55:49 MET

*KW* <wasilewk@neostrada.pl> napisał(a):

> Jeśli Cię nie urażę, to parę słów polemiki:

> Ja mam Caviara 400GB i bez wiatraka się nie grzeje.

 Bez urazy .............

Uważasz że istnieje Perpetum Mobile, szczególnie tzw II rodzaju ??

Po prostu nie obciażasz swojego dysku !

Oto świeżo zaczerpniete dane katalogowe:

Caviar 400GB
------------
        Read/Write 9.50 Watts
        Idle 8.75 Watts
        Standby 1.60 Watts
        Sleep 1.50 Watts

Samsung 160GB
-------------
      Read/Write 7.1 W
      Seek2(typ.) 8.6 W
      IIdle(typ.) 7.0 W
      Standby(typ.) 0.5 W
      Sleep(typ.) 0.5 W

Tu są podane moce zużywane przez dyski w określonym trybie pracy
 i zamieniane w CIEPŁO !!!
Jak puścisz swój dysk na max (przetwarzanie strumienia danych )
na minimum 2 godziny - to napewno sie poparzysz !

 Jak widać Samsungi nie darmo uważane są za chłodne

 gdyż w trybie Standby biora 1/3 mocy Caviara 0.5W/1.5W
 a także przy pracy na maxa 7.1W/9.5W

Zainstaluj sobie SpeedFana i sprawdź - fizyki nie da sie oszukać !