Re: LiteOn 165H6S - jak korzystac z LightScribe?

Autor: PaPi <aaa_at_bbb.ccc>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 11:55:45 MET

> Zanim zarzucisz komus piractwo najpierw sprawdz. Nawet najnowszy
> Nero 7 sprzed ~2 dni niepoprawnie obsluguje LightScribe.

Nic nikomu NIE ZARZUCAM.
Przeczytaj uwaznie moj post i dowiedz sie co znaczy AFAIK.

> jw. Pomyliles przyczyny. Ciala dalo Ahead, a nie czyjes pirackie zapedy.

Czemu insynuujesz mi cos czego nie napisalem ?
Czy gdziekolwiek w moim poscie pisalem o przyczynach takiego bledu w Nero 7
? Pisalem to co do tej pory udalo mi sie przeczytac o nero 7 i jego
klopotach z lightscribem.

Moj HP 840i dziala swietnie z nero 6.x i zainstalowana usluga lightscribe.

PaPi