Re: formatowanie wysokiego poziomu...?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 12:45:04 MET

"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message
news:8j81bjfjz85z$.dlg@smutas.org...

> A wszystko to na dysku z Allegro za ~100zł w poszukiwaniu "fotek"
> i korespondencji z Panią/Panem X. ;D
> No ale fakt, jak ktoś się zna na rzeczy i uprze...

No wlasnie to nie jest pewne - w kraju takim jak Polska, o tak niskiej
kulturze technicznej rozne rzeczy moga sie dziac... zreszta 14 grudnia 2005
w EU zlamano prawa czlowieka i wprowadzono czesciowy stan wojenny, jakos nie
zauwazylem by polskie media poswiecily temu wiecej czasu...
Ja np nie zycze sobie zagladania do tego co mam na dysku dlatego stosuje
rozne metody majace utrudnic zycie potencjalnyum ciekawskim...