Re: Przejsciowka USD -> DIN PS/2 (klawiatura)

Autor: trabancik <trabancikkasuj_at_gazeta.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 12:45:59 MET

> Witam!
> Potrzebuje tylko do klawiatury. A mam pytanko dodatkowe moze
> ktos widział klawiature o wymiarach manty blue line z wyjsciem PS/2
>
> Pozdrawiam
> Piotrus
 kupiłem rozdzielacz usb który na wyjściu ma dwa kabelki ps2, dzięki czemu
do laptopa poprzez jeden port usb podłączam jednocześnie myszkę(logitech) i
klawiaturę na ps2 (samsung jeśli ma to znaczenie)
w wielu sklepach komputerowych można takie cudo nabyć i kosztuje kilkanaście
złotych
działa bez żadnych zaciachów
pozdrawiam
Paweł