Jaki LCD na chore oczy ?

Autor: Liquidtouch <liquidtouch_at_vp.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 11:56:37 MET

Witam!
Mam nadzieję, że nie było już takiego postu.
Mianowicie chce sobie kupić monitor LCD 19'' o bardzo dobrych właściwościach
nie tylko wyswietlanego obrazu
ale także taki aby nie męczył oczu. Chodząc po sklepach ogólnie
stwierdziłem, że są 2 rodzaje monitorów... jedne wyświetlają
obraz z idealnie jaskrawymi kolorami, jak na obrazku, jakby ktoś nalepke
nakleił na monitor... inne nie... zastanawiam się
które z tych monitorów są zdrowsze dla oczu ?
Czy Samsung 19" 913N to dobry monitor ? a moze zainwestować w monitor CRT z
wypasionym odświerzaniem ?
Poleccie coś do 1500 zł
Pozdrawiam
Maciek