Re: dzisiejsza grafika na plycie - do czego porownac?

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 10:32:20 MET

> Przede wszystki o to, że będą wolniejsze od VooDoo 3 nie musisz się
> obawiać, obie są szybsze i lepsze( czyt. duzo szybsze i dużo lepsze,
> bardzo bardzo dużo :)

już po powyższym się cieszę, że nie będę musiał szukać i przebierać w
kartach ;)

> ).Możliwo...

tu już nic nie rozumiem ;) ale domyślam się że te parametry świadczą o
klasie kart, że będą lepsze niż posiadana prze mnie, na którą przecież i tak
nie narzekam.

> GMA 950 jak na zintegrowane rozwiązanie przy kilkanaście złoty więszkym
> koszcie zakupu płyty głównej jak najbardziej się opłaca dla mniej
> wymagających

serdecznie dziękuję za pomoc i wyjaśnienia.

> A tak apropos nie Intel Media Accelator a Intel Media Graphic Accelator w
> skrócie GMA lub IGMA.

nie wiem, dlaczego ten 'Graphics' zgubiłem ;)
jeszcze raz dziękuję