RAID1 i SMART

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 10:20:51 MET

Witam

Mam ustawiony RAID1 na kontrolerze SATA wbudownym w płytę Asus AN8-E
(nForce 4 Ultra). Czy jest jakaś szansa na podglądanie parametrów SMART
dysków chodzących w macierzy? Wcześniej do pojedynczego dysku PATA
używałem HDD Health - monitorował między innymi temperaturę i inne
parametry dysku. Obecnie w systemie (Windows 2000) nie widać oczywiście
pojedynczych dysków (no może nie do końca, bo są widoczne w "odłączaniu
lub wysuwaniu urządzeń"), ale może jakiś soft jest w stanie się do nich
dobrać?

--
Pozdrawiam
Maciek