Re: Kondensatorki na płycie głównej

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 14:14:16 MET

Użytkownik "MAV" <mav@costam.pl> napisał w wiadomości
news:dnp3m1$rds$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa. Stare kondensatorki niemal
> przylegają do płyty głównej. Jeśli je odetnę cążkami, to druciki
> praktycznie nie będą wystawać z płyty. Myślę, aby użyć jakiegoś
> narzędzia do cięcia blachy, aby się ich pozbyć bez skracania
> drucików. Mam nadzieję, że przecięcie takiego kondensatorka niczym
> nie grozi (np.: nie wystrzeli czy coś w tym stylu).

Możesz taki kondensatorek po prostu "wykręcić" z tych drucików.
Wystarczy go mocniej pociągnąć, a przedtem poluzować naginając jego
główkę w lewo-prawo. Przypomina to trochę usuwanie kostek z kurczaka
;-). Uważaj tylko na elektrolit, jeśli wykapie to musisz płytę zmyć np.
sprayem do czyszczenia klawiatur lub jakimś alkoholem.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/