Re: Kondensatorki na płycie głównej

Autor: MAV <mav_at_costam.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 13:37:04 MET

news:3dmnnd.gu1.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "MAV" <mav@costam.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie, nie będzie to żadnym problemem. W prosty sposób zrobisz wszystko
> samemu mając do dyspozycji odpowiedniej jakości kondensatorki (np.
> wylutowane z innej płyty), cążki, drut cynowy z topnikiem i lutownicę.
> Nie zapomnij tylko o regularnym pozbywaniu się elektrostatyki np.
> poprzez dotykanie ręką metalowej rury wodociągowej.

Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa. Stare kondensatorki niemal przylegają
do płyty głównej. Jeśli je odetnę cążkami, to druciki praktycznie nie będą
wystawać z płyty. Myślę, aby użyć jakiegoś narzędzia do cięcia blachy, aby
się ich pozbyć bez skracania drucików. Mam nadzieję, że przecięcie takiego
kondensatorka niczym nie grozi (np.: nie wystrzeli czy coś w tym stylu).