Re: Problem z dyskiem [Samsung SP2014N)

Autor: Makus [P.E. #7] <maqsWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 09:27:54 MET

Michal Kawecki wklepał(a):

> Tu leży powód. Najprawdopodobniej.

W tej chwili juz w biosie mam na sztywno ustawione LBA

> Ojj... nie baw się w jakieś programy-wynalazki typu Partition Magic,
> tylko podziel dysk po ludzku narzędziami dostępnymi spod instalatora
> Windows. Nie chce mi się nawet tłumaczyć, dlaczego. Ale najpierw
> popraw to co PM nabroił, czyli wyzeruj MBR dysku. Np. tym maleństwem:
> MBRWork http://www.terabyteunlimited.com .

Przetestuje... Ale jak juz pisalem formatowalem to ponownie instalatorem
windowsa, a nawet uruchamialem z plytki Hiren's Boot Cd programik smart
fdisk w ktorym byla opcja "repair mbr" czy jakos tak...Ale nie omieszkam
sprobowac...

> P.S. I pamiętaj o instalowaniu XP-ka z płytki zintegrowanej z SP1
> bądź z SP2, w przeciwnym razie znowu pogubisz partycje.
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013

No wlasnie instalka jest xp + sp2

--
"To jest mój kraj. Tu się urodziłem.