Re: Problem z dyskiem [Samsung SP2014N)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 01:50:53 MET

Użytkownik "Makus [P.E. #7]" <maqsWYTNIJTO@op.pl> napisał w
wiadomości news:dnnoqr$1v4$1@news.onet.pl...
[...]
> "Blad odczytu z dysku". I nie rusza...Sprawdzalem w biosie ze
> wykrywal ten dysk w trybie CHS

Tu leży powód. Najprawdopodobniej.

> , ale przestawilem mu na LBA,
> powtorzylem zabawe z instalacja, i dalej nic...Czy ktos ma jakis
> pomysl, czy to wina dysku, czy moze plyty? Co moze byc nie tak, i
> co zrobic zeby tam zainstalowac jednak system...Czy moze dysk
> jednak jakos jest uszkodzony? Nadmienie ze nigdy nie bylo
> problemow z zadnymi danymi ktore na nim sie
> znajdowaly...Rozpisalem sie, ale juz 2 dni stracone mam przez to,
> a niestety terminy mnie gonia, moze ktos sie z tym spotkal kiedys i
> wie co zrobic? Z gory dzieki za odpowiedz

Ojj... nie baw się w jakieś programy-wynalazki typu Partition Magic,
tylko podziel dysk po ludzku narzędziami dostępnymi spod instalatora
Windows. Nie chce mi się nawet tłumaczyć, dlaczego. Ale najpierw popraw
to co PM nabroił, czyli wyzeruj MBR dysku. Np. tym maleństwem: MBRWork
http://www.terabyteunlimited.com .

P.S. I pamiętaj o instalowaniu XP-ka z płytki zintegrowanej z SP1 bądź z
SP2, w przeciwnym razie znowu pogubisz partycje.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/