Re: Re[2]: Problem z drukarką HP LaserJet 1020

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 13:43:56 MET

Sówka wrote:

> Witaj Tomasz,
>
> W Twoim liście datowanym 11 grudnia 2005 (18:11:50) można przeczytać:

> Odłączyłem kabel - wszystko OK.
> Po ponownym włączeniu kabla - samoczynny wydruk.
> Przeinstalowałem sterowniki i dalej tak samo.
> Jakieś inne propozycje?

A sprawdziłeś, czy nie masz jakichś zadań drukowania w kolejce? Zdarzyło się
to mojej żonie: drukarka sama drukowała - okazało się że naklikała co nie
miara poleceń drukuj (bo coś długo trwało zanim kartki jej "wyszły" z
drukarki) i system pamiętał co ma wydrukować. Pomogło przeczyszczenie
kolejki wydruku.

JaromirD

--
Odpowiadając zamień "q" na "o".