Re[4]: Problem z drukarką HP LaserJet 1020

Autor: Sówka <xxx_at_xxx.xx>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 21:23:15 MET

Witaj JaromirD,

W Twoim liście datowanym 13 grudnia 2005 (13:43:56) można przeczytać:

> A sprawdziłeś, czy nie masz jakichś zadań drukowania w kolejce? Zdarzyło się
> to mojej żonie: drukarka sama drukowała - okazało się że naklikała co nie
> miara poleceń drukuj (bo coś długo trwało zanim kartki jej "wyszły" z
> drukarki) i system pamiętał co ma wydrukować. Pomogło przeczyszczenie
> kolejki wydruku.

Tak sprawdzałem i to po każdym wydruku.
Kilka razy po poprawnym wydrukowaniu dokumentu - kolejka zadań pusta.
Za któryms razem - poprawnie wydrukowany dokument a mimo to nadal jest wysyłany
do drukowania.
Przeinstalowanie sterowników nic nie dało.

--
Pozdrowienia,
 Sówka