Re: Jaka karta graficzna na AGP ale CICHA!

Autor: Totto <tottolotto.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 05:02:29 MET

Tak, koniecznie musi byc DVI. I wysoka rozdzielczość. Gry żadnej nie
odpalałem od 3 lat, ale czasem mnie coś korci, więc może nie jakiś badziew
totalny.
Na razie mam NVIDIA GeForce FX 5200, wysiada w niej wentylator. Czy on jest
w ogole potrzebny w tej karcie?
Niestety musze oddac do sklepu karte GIGABYTE GV-NX66128DP bo mam tylko
szyne AGP. Tam jest taki poteeezny radiator. I jakies dziwne wyjscia, nie
wiem nawet po co mi to jeszcze moze byc.