Re: Jaka karta graficzna na AGP ale CICHA!

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 13:50:10 MET

Dnia 13.12.2005, Totto napisał(a):

> Tak, koniecznie musi byc DVI. I wysoka rozdzielczość.

W takim razie tak jak napisałem wcześniej - większość dostępnych teraz
kart i dużo modeli z rynku wtórnego. Świetną jakość zapewni Ci np. jakiś
Matrox, ale np. na tanim R7000/7500. Przykładowo taki
http://allegro.pl/show_item.php?item=76748096 i raczej wystrzegaj się
takich z gniazdkami na tasiemce jak np. ten
http://allegro.pl/show_item.php?item=76518195.
Co do aukcji to wybrałem pierwsze z brzegu, pewnie można znaleźć i taniej,
i/lub lepiej.

> Gry żadnej nie
> odpalałem od 3 lat, ale czasem mnie coś korci, więc może nie jakiś badziew
> totalny.

W takim razie musisz wybrać coś bardziej wydajnego niż to co wymieniłem
powyżej. A o tym co wybrać do gier jest pełno postów na tej grupie.

> Na razie mam NVIDIA GeForce FX 5200, wysiada w niej wentylator. Czy on jest
> w ogole potrzebny w tej karcie?

Nie jeśli zastosujesz dobry radiator - do kupienia każdym dobrym sklepie
nie tylko online.

> Niestety musze oddac do sklepu karte GIGABYTE GV-NX66128DP bo mam tylko
> szyne AGP. Tam jest taki poteeezny radiator. I jakies dziwne wyjscia, nie
> wiem nawet po co mi to jeszcze moze byc.

;D

--