Re: Karta Graficza..... PCI

Autor: Krzysztofsf <krzysztofsf_at_gazeta.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 05:24:51 MET

Dnia Mon, 12 Dec 2005 13:22:34 +0000, Mariusz Gieros napisał(a):

> Przesyłke za darmo bede miał!! Znajomy mi przywiezie! mozliwe ze karte tez za
> darmo wiec mam pytanie czy to co kolwiek da?? ta karta ?? czy lepiej
> inwestowac w ram??
> bo płyty nie mam zamiaru zmieniac.

Wlacze sie, zeby podtrzymac dyskusje i moze wydobyc jeszcze z kogos opinie.
Na forum GW ktos ci odpowiedzial, ze karte zintegrowana (slabsza niz ta,
do ktorej sie przymierzasz) masz podlaczona do plyty poprzez odpowiednik
AGP (nie wiem czy ma racje, powtarzam za nim) z czego wynikaloby, ze
zlacze obsluguje ja z pelna wydajnoscia.
Natomiast mocniejsza karta podlaczona do PCI nie osiagnie prawdopodobnie
nawet parametrow karty zintegrowanej, gdyz PCI jest w stanie osluzyc
nieduzy ruch danych, mniejszy niz moc karty.
Tak jak z dziura w sciance zbiornika z woda - wyplyw okreslony jest
wielkoscia otwotu a nie pojemnosci azbiornika.
Wlasnie ze wzgledu na parametry PCI powstaly nastepne zlacza AGP i PCI-E ,
mogace w jednostce czasu obsluzyc wiecej danych.

Jesli ktos ma jakies uwagi za lub przeciw to zapraszam do zabrania glosu.