Re: podkręcanie bartona 2500 - coś nie wychodzi ;-)

Autor: Grzehu <surym_at_poczta.onetspam.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 02:10:43 MET

Dnia 13-12-2005 o 01:10:31 MPer <kadeex@poczta.onet.pl> napisał:

> ok, wielkie dziêki za klarownie przedstawion± informacjê.
> Mam jeszcze pytanie - czy przetaktowanie w takim zakresie skróci znacz±co
> ¿ywotno¶æ procesora? Spotka³em siê kiedy¶ z opiniami, ¿e ¿ywotno¶æ mo¿e
> spa¶æ nawet o 50 proc., ale czy nie s± to jakie¶ mity? Oczywi¶cie
> zak³adam
> ¿e procesor ma zapewnione porz±dne ch³odzenie.

mity. i przy okazji, dajac magistrale od razu na 200, podnies porzadnie
napiecie, i potem ewentualnie stopniowo zmniejszaj. moj barton 2500 do
10,5x200 chodzi na maksymalnie obnizonym napieciu, ale do ruszenia na 11x
potrzebuje sporego kopa. ciekaw tylko jestem, czy wytrzyma plyta. kt600
przeciez nie jest oficjalnie supportowany do pracy z szyna 200 MHz.