Re: podkręcanie bartona 2500 - coś nie wychodzi ;-)

Autor: MPer <kadeex_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 01:10:31 MET

> Dopiero przy 200 MHz dzielnik dla PCI zmieni się na 6 i PCI znowu bedzie
> działało na 33 MHz. Oczywiście ten problem nie dotyczy płyt, które mają na
> stałe zablokowaną magistralę PCI (np. nForce2 Ultra), ale twoja płyta
> takiej blokady nie ma i urządzenia podpięte pod szynę PCI strajkują.

ok, wielkie dzięki za klarownie przedstawioną informację.
Mam jeszcze pytanie - czy przetaktowanie w takim zakresie skróci znacząco
żywotność procesora? Spotkałem się kiedyś z opiniami, że żywotność może
spaść nawet o 50 proc., ale czy nie są to jakieś mity? Oczywiście zakładam
że procesor ma zapewnione porządne chłodzenie.

pozdrawiam

mper