Monitor Sony TrinitronE220 - HELP NEEDED!

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 01:58:46 MET

Od kilku dni mam problem z monitorem.A mianowicie pewnoego razu przy
włączeniu kompa monitor jakby się "popsuł" tzn obraz jest ale ma bardzo dużą
jasność ( naprawdę dużą, aby można było "komfortowo" oglądać trzeba dać na
minimum).Po drugie w poprzek a może bardziej po skosie przechodzą przez
minitor "paski", których wraz z rozdzielczością jest coraz więcej.Po trzecie
monitro co jakieś 30-60 minut gaśnie.Podłączałęm go do innych kart
graficznych i było tak samo więc na pewno wina jest monitora.Co takiego
mogło się stać i ewentualnie co można z tym zrobić,bomonitorek fajny i
szkoda by mi go było zamieniać czy wyżucać.