Re: 128MB czy 256MB na karcie graficznej?

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 01:41:05 MET
Message-ID: <dnl99e.27o.10@Hobby.od.19.lat>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

"Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> w news:Xns972B6A7DB043mbien@127.0.0.1
napisał(a):

>> Że też pamiętałeś ... :)
>
> Tez pamietalem, ale jedna uwaga: to porownanie dotyczy starszych
> tytulow. Powoli zaczynaja pojawiac sie takie, dla ktorych 128MB to juz
> ciut przymalo, a bedzie ich coraz wiecej - producenci gierek nie znaja
> umiaru w ladowaniu tekstur.

Zgadzam się w całej rozciągłości :)

> Oczywiscie jesli to jest cos w miare wydajengo [od powiedzmy GF6800 w gore]
> bo widzialem i takie potworki jak R9250 64bit 256 MB i to wolnych [5 czy
> 6 ns].

J/w :)

-- 
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro 450  +  Gainward GF FX 5700 Ultra 128MB 500/1000
EIDE: 2xWD120GB +Asus CD-S520/A4+LiteOn SOHR-5238S|HP 960c|ScanMaker4850+
SCSI: Seagate Cheetah ST19101WC 9.1GB +Adaptec 2940UW | SBLive +4Speakers 
Received on Tue Dec 13 01:50:18 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 13 Dec 2005 - 01:51:10 MET