Re: Re[4]: Problem z drukarką HP LaserJet 1020

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 19:01:03 MET

Użytkownik "Sówka" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości
news:1205602383.20051212181908@xxx.xx...

> Sterowniki z oryginalnej płyty dołączonej do drukarki.
> Problem głównie z aplikacjami Offica - Word, Excel, ale także z IE

czyli z nie-microsyfowych aplikacji wszysytko masz ok?

ja mimo wszystko szukalbym przyczyny w sterownikach drukarki.
Usun drukarke w Panelu Sterowania, jesli masz jakis katalog w program files
po niej takze usun. Zrestartuj kompa i sprobuj zainstalowac najnowszy
sterownik ze strony HP
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareDescription.jsp?lang=pl&cc=pl&prodTypeId=18972&prodSeriesId=439423&prodNameId=439428&swEnvOID=228&swLang=30&mode=2&taskId=135&swItem=lj-29457-2

jesli to nie pomoze, to nie mam juz pomyslu i proponuje napisac na grupe
zwiazana z windowsem XP, bo to raczej nie jest problem natury sprzetowej

pozdrawiam
Tomek