Re: GG przejmuje kontrolę nad kartą TV

Autor: Jacek <flood_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 18:55:30 MET

Użytkownik "-=RapidHail=-" <dyskus@usun.to.epf.pl> napisał w wiadomości
news:dnkcj8$kg1$1@bialystok.bsk.vectranet.pl...
> Użytkownik "Paweł Guć" <usterk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie używaj ni jednego, ni drugiego, użyj PSI ;-)

To nie są rozwiązania problemu tylko ucieczka od niego. Choć fakt że nowe
wersje GG są (mówiąc eufemistycznie) niedorobione. Ciekawe czy autor
zamierza coś z tym zrobić... Mam ten sam problem i już mnie to totalnie
wkurza. Poza tym co chwila ktoś mnie pyta czy ja mam podłączoną kamerę bo
tak widać, a ja mam tylko kartę TV.