Re: notek FS, teraz... ból głowy - jakiego wybrać laptopa ? HP vs Toshiba

Autor: Piotr Malicki <studioforma_at_neostrada.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 02:37:41 MET

Witam,

zakupiłem miesiąc temu w wersji 1400x1050 (polecam tę matryce, wreszcie
wszystko sie miesci na ekranie), Celek 1,4m, 512 MB, 40 GB, nagrywarka
CD/DVD-DL. Dołozyłem za 180,- zł kartę wi-fi (na minipci) tu uwaga - jest
blokada na BIOSie i nalezy kupić właściwą (ale na pewno nie od HP za 450,-
zł, chyba ich poj...ło !!!).
Wrażenia (pozytywne):
- super matryca (filmy HDTV chodzą super pomimo że jest to 4:3)
- znakomita klawiatura
- bardzo dobry touchpad
- znakomita obudowa (nie będzie się rysować)
- znakomite opisanie gniazd (od góry)
- bardzo dobry chipset z grafą (z założenia żre na początku tylko 8 MB)
- podobno dobre w porównaniu z innymi notebookami wbudowane głosniki
Wrażenia (mniej pozytywne):
- BRAK WBUDOWANEGO MIKROFONU !!! (to już kurewska oszczędnośc 10 centów)
- brak regulacji głosności z klawiatury
- bateria zawsze może starczać na dłużej
- tylko 2 porty USB i umieszczone jeden nad drugim (standard)
- brak BT ale widziały gały co kupowały
- HDD też mógł by być większy ale widziały gały co kupowały
- przy 512 MB zapewne 2 sloty out czyli przy rozbudowie wymiana kostek
(tylko domniemuję).

Mogę każdemu polecić, chociaż moim typem zawsze jest zabawka o wadze max.
1,5 kg. Ale te ceny !!!
Pozdrawiam
Piotr