Re: Jaką drukarkę laserową?

Autor: Andrzej <andrzej_i_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 21:53:27 MET

Użytkownik "*KW*" <wasilewk@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:1qvd5r467w2ms.dlg@wasilewk.neostrada.pl...

> Cześc !
>
> Nie jestem Ci wrogiem, ale dorzucę swój ostatni przypadek:
> 1. Z drukarkami HP5l mam do czynienia od ich powstania.
> 2. Wczoraj przyszło mi podłączyc takową do PC, który
> pobiera biling rozmów telefonicznych z centrali.
> 3. PC - to typowy Fujitsu-Siemens 3GHz P4 z XP Pro.
> Wydruk z programu producenta centrali tlf. trwał
> i trwał i trwał i .... (w sumie 10 stron).
> 4. Wydrukowałem ten billing do pliku i poszedłem
> skopiowac go na HP1320 - bez problemu "jak burza".
> 5. Podejrzewam, żę 32-krotna różnica w wielkości RAM
> [...]

zauwaz roznice pomiedzy drukarka 5n a 5l
do 5n dokladasz ram w taki sposob - idziesz na gielde komputerowa i trzymasz
karteczke "przyjme ram simy" a pozniej w domu testujesz czy dziala. Mozna
oczywiscie w latwiejszy sposob - czytajac specyfikacje, ale po co sie
wysilac, skoro ram masz za darmo

http://allegro.pl/show_item.php?item=76285499 - 5l = brzydal
http://allegro.pl/show_item.php?item=75748844 - 5n = tofik

andrzej